כמעט בכל שיחת מכירה אנו נתקלים בהתנגדות מהלקוח, לרוב זהו שקר לבן. על איש המכירות להבין מהי הסיבה האמיתית להתנגדות הלקוח למוצר/שירות, על מנת להתגבר על השקר הלבן. זה הכרחי על מנת להתקדם בתהליך המכירה ולסגור עסקה.
במהלך שיחת המכירה הלקוח מעלה התנגדות ואנו מטפלים בה ונותנים עליה מענה, ולאחר מכן הלקוח מעלה התנגדות נוספת ושוב אנו נותנים עליה מענה, וכך ממשיכים עד שאיש המכירות נותן מענה על ההתנגדות האמיתית של הלקוח. אבל בחלק מהמקרים אנו נתקלים בלקוח שאומר "אוקי הבנתי" ובכל זאת הוא לא קונה את המוצר/שירות.
לכן ישנם כמה דרכים יעילות העוזרות בבידוד ההתנגדות האמיתית של הלקוח, על מנת שנוכל להתקדם לכיוון סגירת המכירה:
1.
אביב עמיהוד בן 35, עוסק למעלה מ-10 שנים בשיווק באינטרנט, מרצה בסדנאות למכירה. http://www.avivamihud.wordpress.com
>http://www.bomshankar.co.il